מחפש עבודה מהבית?
רוצה לעבוד מהבית מתי שנוח לך?
עבודה מהבית לעצמאיים, סטודנטים, אימהות, חיילים, פרילנסרים ונינג'ות מכל תחום!
התחל להעשיר את עצמך במקום את הבוסים שלך,
והשג עצמאות וחופש כלכלי אחת ולתמיד.

מחפש עבודה מהבית?
התחל לעבוד מהבית »
XPlace הינה זירת פרילנסרים ועבודה מהבית, בין המובילות בעולם,
המקשרת בין אלפי עובדים מהבית, פרויקטים ולקוחות מדי יום

14 סיבות למה עכשיו הזמן הטוב ביותר להיות פרילנסר

למה לחכות? אנשים רבים שרוצים להיות פרילנסרים משקיעים את כל זמנם בללמוד את הנושא במקום לעבוד באופן מעשי בפרילנס. אם תשאל אותם, רבים מהם יאמרו לך שהם מחכים לזמן הנכון להתחיל.

14 סיבות למה עכשיו הזמן הטוב ביותר להיות פרילנסר - XPlace - פרילנס, עבודה מהבית

אבל מתי בדיוק הזמן הנכון להתחיל לעבוד כפרילנסר? השאלה שלי לכל מי שדוחה את מועד ההתחלה היא: למה לחכות בעצם?

כמובן, קיימים תירוצים רבים. אתה רוצה תיק עבודות גדול ומושקע יותר לפני שתעשה את הצעדים הראשונים בתחום. אתה לא בטוח אם מישהו בכלל יעסיק אותך. אתה מחכה שהמצב הכלכלי ישתפר בשביל לקבל הצעות טובות יותר. והרשימה עוד ארוכה...

אם עשית את שיעורי הבית שלך והכנת את עצמך, אין שום סיבה אמיתית לדחות את כניסתך לשוק הפרילנס. הזמן המושלם לו אתה מחכה בשביל להתחיל לעבוד מהבית ייתכן ואף פעם לא יגיע.

במאמר זה, אספק 14 סיבות למה אני חושב שעכשיו זה זמן נהדר להתחיל לעבוד כפרילנסר.

למה עכשיו זה זמן נהדר להתחיל להיות פרילנסר

לדעתי,  אנחנו נמצאים באחת מנקודות הזמן הטובות ביותר להתחיל בעבודה מהבית. הסיבות כדקלמן:

1. גישה לאינטרנט. לפני עשור, משתמשי אינטרנט רבים הסתמכו על חיבור בחייגן. עבודה עם חיבור כזה הייתה תהליך איטי ומייגע. תאמינו לי אני יודע. לפני למעלה מעשור, הייתי אחד מאותם משתמשים באינטרנט איטי... ובו זמנית התחלתי את דרכי כפרילנסר.
היום, לעומת זאת, להרבה יותר משתמשים באינטרנט יש גישה לאינטרנט מהיר, חיבור בפס רחב. ההבדל בין עבודה באינטרנט איטי לאינטרנט מהיר הוא הבדל של יום ולילה.

2. Wi-Fi חינמי. פעם היה הרבה יותר קשה למצוא גישה לאינטרנט אלחוטי כאשר אתה שוהה מחוץ לבית, זה היה כמעט בלתי אפשרי למצוא חיבור שעובד ועוד בחינם. היום זאת משימה קלה בהרבה למצוא חיבור WiFi חינמי לשימוש חופשי כמעט בכל מקום, מסעדות, מלונות, שדות תעופה ואפילו בבתי חולים. לאחרונה גיליתי שגם בהרבה תחנות דלק ניתן למצוא גישה חופשית מסוג זה.

3. תקשורת סלולרית. שיפורים בתקשורת הסלולרית שנעשו בשנים האחרונות מאפשרים לנו לא להיות עוד כבולים לשולחן העבודה בשביל לבצע את המטלות שלנו. אתה יכול לבחור ממגוון מכשירים ניידים (תלוי בסוג העבודה הנדרשת) בשביל לעבוד מחוץ לבית. זה לא משנה אם אתם בנסיעה או סתם מחפשים להתאוורר קצת בחוץ. עבודת פרילנס דרך הנייד קלה היום מתמיד.

4. ביטחון תעסוקתי. רוב האנשים בדרך כלל חושבים על הנושא במונחים של עבודה רגילה (שכירים), כשהם חושבים על הנושא הזה. אבל, אני מבקש לחלוק עליהם ולטעון שלעסוק בפרילנס מציע ביטחון תעסוקתי רב יותר. תסתכל על זה ככה - נכון שבתור עצמאי אתה צריך לפעמים להתמודד עם אי יציבות בחלוקת העבודה בכל חודש נתון , לפעמים יותר מהממוצע ולפעמים פחות, אבל אתה אף פעם לא צריך לדאוג שמא תאבד את מקום עבודתך בעקבות קיצוצים או בעיות שאין להם שום קשר אליך.
אם אתה מאבד את העבודה שלך בתור פרילנסר, זה כנראה בגלל שהחלטת לפרוש.

5. עבודה מהבית הפכה ליותר ויותר פופולרית. פעם עבודה מסוג זה הייתה מזכה אותך בכמה הרמות גבה. כל פרילנסר ותיק יכול לספר לך איך חברים, בני משפחה ואפילו שכנים לא הבינו למה אתה בבית במהלך היום. אף על פי כן, מאז ועד היום מספר הפרילנסרים צמח בצורה דרמטית. כיום חלק נרחב מהאוכלוסייה הם פרילנסרים עצמאיים או פרילנסרים שמועסקים במיקור חוץ, לכן היום יותר מתמיד אנשים מבינים מה זה אומר להיות פרילנסר.

6. אפליקציות חדשות ומועילות. אם נדמה לך שאפליקציות חדשות יוצאות כל יום, אתה לא לבד. נכון, לא רק שיש אפלקציות שימושיות לשולחן העבודה במחשב הביתי או במחשב הנייד, עכשיו הם קיימות גם עבור המכשיר הסלולרי , הטאבלט שלך ואפילו ברשת החברתית המועדפת עליך. אם אתה נתקל באיזושהיא בעיה שדורשת מענה , סביר להניח שתמצא לכך את האפליקציה המתאימה שתעזור לך (ואם לא, כנראה שמיטב המוחות עובדים עליה ממש ברגעים אילו).

7. יותר אפיקים להצלחה. הפופלריות ההולכת וגוברת של האינטרנט יצרה הרבה יותר הזדמנויות לעבודות שבקושי היו קיימות לפני עשור. ויחד עם זאת הביקוש לתוכן על גבי האינטרנט- לא רק לאתרים, גם לרשתות חברתיות - עולה על ההיצע. הדרישה הזאת יוצרת הזדמנויות עסקיות חדשות עבור פרילנסרים רבים, כותבי תוכן , מעצבים גרפיים והרבה פרילנסרים אחרים שמייצרים תוכן באיכות גבוהה.

8. חברות נוטות להעסיק יותר פרילנסרים. מה שרוב האנשים עדיין לא מבינים הוא שהאטה במשק לעיתים קרובות מובילה ליותר הזדמנויות עבור פרילנסרים, מאחר ועדיין קיימת עבודה שמישהו צריך לעשות. אם המישהו הזה הוא לא שכיר (כאמור, בגלל המצב במשק) , אז מי אתם חושבים שזה יהיה? בדיוק... סביר להניח שזה יהיה פרילנסר.

9. עבודה מהבית בשירות איכות הסביבה. זה לא מוזכר באותה מידה שזה אמור להיות, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לשכוח את זה. איכות הסביבה היא לא עוד אופנה חולפת אלא נושא חשוב המשפיע על החיים של כולנו. בתור פרילנסר, שסביר להניח עובד מהבית, אתה יכול להתגאות בעובדה שאתה לא נוסע ברכב למשרד כל יום, התוצאה של זה היא שימוש מופחת בדלק- שהאדים שהוא פולט הם מפגע אמיתי לאיכות הסביבה שלנו.

10. פרגן לעצמך בהעלאה במשכורת. כשכיר, זה סיפור לא פשוט לקבל העלאה או קידום. לא רק שאתה צריך להרשים את הבוס שאתה כפוף אליו בתור עובד, אבל בשביל לקבל העלאה או קידום אתה צריך ברוב המקרים גם לקבל את האישור מהבוס של הבוס שלך. כפרילנסר, אתה יכול לתת לעצמך העלאה בשכר מתי שמתחשק לך, בין אם בהעלאת תעריפים או על ידי לקיחת יותר עבודה. 

11. אין מחסור בלקוחות. איך אני יודע את זה? לא מעט לקוחות פונים אלי בלי שום מאמץ מיוחד מצידי. איך הם מגיעים אלי? פשוט מאוד, הם חיפשו פרילנסר.  אם הם מצאו אותי, הם יכולים למצוא גם אותך. כמובן בתנאי שבנית לעסק שלך נוכחות באינטרנט.

12. פרילנסר במשרה חלקית כאופציה אמיתית. אני סבור שרבים נוטים לשכוח זאת כשהם פונים לשוק הפרילנס. הם חושבים במונחים של להיות עצמאי או להיות שכיר. אבל אין שום סיבה שאתה לא יכול לעשות את שניהם. אתה לא צריך לעזוב את העבודה הקבועה שלך לפני שאתה מתחיל לגשש בתחום הפרילנס. יש הרבה פרילנסרים מצליחים שעושים זאת במשרה חלקית.

13. לרכוש יותר ניסיון כפרילנסר. אם אתה מחכה לרכוש יותר ניסיון לפני שאתה נכנס לתחום הפרילנס, ייתכן ותרצה לשקול את הנושא שוב. עבודה כפרילנסר יכולה לחשוף אותך למגוון רחב יותר של פרוייקטים ממה שהיית נחשף בעבודה כשכיר. 
מאחר ופרילנסרים נחשפים לעבודה עם מגוון רחב יותר של לקוחות , לרוב הם גם ירכשו יותר ניסיון משכירים באותו התחום.

14. אין זמן טוב כמו ההווה. אני לא יכול להבטיח לך שמחר לא תמצא הזדמנויות תעסוקה טובות יותר, אני אפילו לא יכול להבטיח לך שתצליח כפרילנסר ממש עכשיו. מה שאני כן יודע זה שלעולם לא תצליח אם לא תתחיל.

14 סיבות למה עכשיו הזמן הטוב ביותר להיות פרילנסר - XPlace - פרילנס, עבודה מהבית
עבודה מהבית - פרויקטים ועבודות חדשות
18 אפריל, 2024
פרילנסר /ית לניהול פעילות
...ניתן לעבוד חלקית מהבית. אפשר תשלום לפי פרויקט או בשכר - חצי משרה. תחילת העבודה - מיידי.
16 אפריל, 2024
דרושים פרילנסרים ל
...הבריאות ,*עבודה מהבית* למה לעבוד איתנו? עבודה קבועה ויציבה! ✅ משרה חלקית ✅ תשלום שעתי גבוהה ✅תנאים...
16 אפריל, 2024
פרילנסרים /ות בעלי /ות הקלדה מהירה
...הבריאות, עבודה מהבית למה לעבוד איתנו? עבודה קבועה ויציבה! משרה חלקית תשלום שעתי גבוהה תנאים מצוינים...
16 אפריל, 2024
פרילנסר /ית לגיוס, ניהול, פרסום כוח אדם לרשת מרפאות פרטיות
...בחברה. העבודה מהבית. שכר שעתי.
15 אפריל, 2024
דרושים פרילנסרים ל מכירות בתחום הרפואה משלימה
...למשרת מכירות מהבית. תיאור המשרה - קליניקה לרפואה משלימה המתמחה בתחום המחלות הכרוניות מחפשת תותח מכירות...
13 אפריל, 2024
פרילנסר /ית לאיתור מידע רפואי
...העבודה מהבית, כ18- 25 שעות עבודה, לשבועיים הקרובים. זמינות מידית, עמידה בלו"ז, נבון /ה, *דקדקן...
11 אפריל, 2024
מפתח /ה שמכיר /ה NextJS (13-14)
...WORDPRESS *עבודה מהבית *גמישות מבחינת שעות *תנאים נוחים וטובים למי שמתאים *חובה לשלוח תיק עבודות*.
11 אפריל, 2024
מעצב /ת למגוון צרכים
...שעתי /פיקס עבודה מהבית
10 אפריל, 2024
פרילנסר /ית לצוות קריאטיב - איקומרס
...במשרה מלאה - עבודה מהבית בלבד. העבודה היא על מוצרים - איקומרס. העבודה כוללת גם תקשורת מול יוצרי תוכן. ניס...
10 אפריל, 2024
דרושים /ות פרילנסרים /ות לשירותי טלמיטינג
...טלמיטינג. העבודה מהבית במתכונת פרילנס בהיקף פעילות שנע בין חצי משרה ויכול להגיע גם להיקף של משרה מלאה.
9 אפריל, 2024
פרילנסר /ית לתאום פגישות מלידים
...הבריאות. העבודה מהבית
8 אפריל, 2024
פרילנסר /ית למשרת פיתוח CRM 365 בהיקף של 50% משרה
...היברידית של יום מהבית. מיקום ירושלים.
5 אפריל, 2024
עבודות קלדנות לפי צורך על בסיס פרילנסר דרושים פרילנסרים לעבודות קלדנות לפי צורך
...צורך אפשרית עבודה מהבית בשעות נוחות לנותן השרות
4 אפריל, 2024
דרושה מתאמת שיחות ופגישות לחברה מובילה בתחום הייעוץ עסקי
...הכשרה יתאפשר לעבוד מהבית נדרשת יכולת ורבאלית טובה - עדיפות לניסיון בתחום התיאום\ מכירות יש בונוסים...
4 אפריל, 2024
פרילנסר /ית מומחה /ית שיווק
...החודש עבודה נוחה מהבית.
עבודה מהבית - טיפים ומאמרים לעבודה מהבית
אתם בחברה טובה!
הצטרפו לחברות המובילות בעולם המגייסות דרך XPlace
פרסום פרויקט (חינם) הירשם כפרילנסר
החברה
XPlace הינה זירת הפרילנסרים המובילה בישראל, ואחת המובילות בעולם. אתר XPlace עוזר להפגיש בין אלפי פרילנסרים במגוון רחב של תחומים, לבין בעלי עסקים המחפשים שירות או מוצר מסוים. בזירת XPlace רשומים עשרות אלפי פרילנסרים במאות תחומים שונים הכוללים עיצוב ובניית אתרים, תכנות, טכנולוגיה, עיצוב, גרפיקה, כתיבה ועריכה, תרגום, ועוד.
לפרילנסרים
בין אם אתה פרילנסר בתחילת דרכך או בעל שנות נסיון רבות, זירת XPlace יכולה לעזור לך למצוא עבודה בהיקף רחב בתחומי התמחותך. הרישום לאתר הינו קל ומהיר וניתן לקבל הצעות עבודה באופן מיידי.
לכולם
במידה ואתה בעל עסק, יזם או עובד בחברה והינך מחפש פרילנסרים ומומחים, זירת XPlace תעזור לך לעשות זאת בזמן קצר ובקלות רבה. כל מה שעליך לעשות הוא לפרסם פרוייקט באתר, לאפיין אותו, לתאר את דרישותיך ולהתחיל לקבל זרם הצעות מתוך מאגר הפרילנסרים באתר.